ARGE

Lider küresel premium duş başlığı üreticisi olmak için her yıl yeni modeller ve teknolojiler geliştirdik .

KNTeC’in su ve cilt sağlığına değer teknolojilerini incelediğimiz Ar-Ge merkezi

KNTeC, önde gelen küresel premium duş başlığı üreticisi olarak içten ve dıştan büyüyor. Her yıl en yeni ürünleri yapmak için Ar-Ge’ye yatırım yaptık ve odaklandık. 1999 yılında kuruluşundan bu yana, su tasarrufu muslukları, su tasarrufu duş başlıkları, aroma C vitamini duş başlıkları, mutfak lavabo muslukları ve filtreleri geliştiriyor ve üretiyoruz. Ayrıca, yeni teknolojiler, bilgi, kaynaklar ve araştırma altyapısı konusunda yurtiçi ve yurtdışı pazarlardaki ortaklarla ağ oluşturuyoruz.

KNTeC’nin Ar-Ge merkezi Daejeon Techno Vadisi’nde yer almaktadır. Küresel pazarda rekabet gücünü pekiştirmek için su tasarruflu musluk sektörü, su tasarruflu duş başlığı sektörü, filtre araştırma sektörü ve birinci sınıf tasarım sektörünü sürekli geliştiriyoruz. Dahası, dünyada ilk kez Aroma C Vitamini filtre teknolojisini geliştirdik ve bu teknoloji yeni ürünlerin geliştirilmesinde bize yardımcı oluyor. Buna dayanarak, önde gelen global premium duş başlığı üreticisi olmak için elimizden geleni yapıyoruz.

Su ve sağlık üzerine çalışan bir şirket

Küresel su sıkıntısı sorunlarıyla mücadele etmek için su tasarrufu ekipmanı ve duş başlıkları geliştirdik.

Aynı zamanda musluk suyunda kirleticileri etkili bir şekilde gidermek için, yere ve durumlara bağlı olarak farklı şekillerde meydana gelen çeşitli filtre teknolojileri geliştirdik.

Müşterilerimize keyifli ve ferahlatıcı duş süresi vermek için farklı tiplerde Aroma filtre yapıyoruz.

Uluslararası sertifika enstitüsünden resmi onay

KNTeC Ar-Ge merkezinde test analiz merkezi bulunmaktadır. Su tüketimi, su kalitesi ve çevre kirliliği incelendikten ve analiz edildikten sonra kuruldu; müşteri ihtiyaçlarına ve çevresel iyileştirmeye cevap vermek. Merkez, su tasarrufu testinin, duş başlığı testinin ömrünün, su testinin miktarı ve basıncının ve klor giderme testinin yapıldığı yerdir. Ürün performansının ve ürünlerin güvenliği ile teknolojik gelişmelerin sürekli gözden geçirilmesini temel alarak güvenilir ve güvenli ürünler üretmek için elimizden geleni yapıyoruz.

Sertifikalı bir kalite yönetim sistemi, ISO 9001, AB’nin RoHS sertifikası ve Uygunluk Avrupa İşaretlemesi, Aroma Vitamin C filtresinin güvenliğinin ABD FDA kaydı ve Kore’nin çevre dostu sertifikasını aldık. Bu sertifikalara dayanarak, yurtiçi ve yurtdışı ortaklarımızla pazarımızı büyüten lider bir duş başlığı üreticisi olarak uluslararası güvenilirlik için bir üne sahibiz.

Prim duş başlıklarının tasarımının geliştirilmesi

Küresel pazarda rekabet edebilirliği sağlamak için her yıl yeni tasarlanmış duş başlıkları piyasaya sürüyoruz ve şimdi ürün yelpazemizde 35’ten fazla farklı duş başlığına sahibiz. Ürünlerin teknolojik özelliklerinin yanı sıra, ürünleri kullanırken müşterilerin duygusal ihtiyaçlarını da göz önünde bulundurur ve ürünlerimizi tasarlarken bunu dikkate alırız. Tasarımın küresel trendini takip etmek için premium üst düzey duş başlıkları geliştirmeye yardımcı olmak için düzenli olarak konferanslarımız var.

KNTeC’in birinci sınıf duş başlığı tasarımına dayanarak, duş kafalarımızı 10 yıldan fazla bir süredir 5 yıldızlı veya daha yüksek dereceli otellere, kaplıcalara, tatil yerlerine, TV ev alışverişine ve küresel perakende dağıtım kanallarına düzenli olarak sunuyoruz. Birinci sınıf bir duş başlığı üreticisi olarak küresel pazardaki pazar payımızı artırmak için sürekli olarak tasarım ve ürün geliştirmeye yatırım yapıyoruz.